The very last night.

Idag är sista kvällen i denna lägenheten, imorgon flyttar jag ut eftersom kontraktet går ut, idag har jag varit lite nere, alla mina roliga små killar har flyttat ut och imorgon är det bland de sista gångerna jag träffar Tilde här i Australien, hon åker om en månad till Perth och sedan hem, medans jag snart åker till Sydney och letar farmjobb och stannar ett bra tag till! 
Jag ska bo hos Anna ett tag, försöka hitta något hostel eller liknande, sen är det hostel i Sydney som gäller! 
Kommer jag tillbaka till Sverige i sommar ska jag bjuda ner alla mina stockholmare till Orust så dom kan få en titt på kusten, och gå på magget haha! Men man vet aldrig, kan ju hända att jag är här i ett år! 
Känns precis som hemma med all skit överallt! Ett litet beroende jag har fått mig är sushi, det finns överallt här så det är lika bra att lära sig gilla det! Finns mer av det än något annat.






Kommentarer
Postat av: Ditt bättre hälft

Kom hem i sommar!
Men mumms sushi!! Kommer ihåg när vi åt det tillsammans i std, bäst för dig att du gillar det nu 😏
BBB

2014-02-27 @ 12:06:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin

Om

Min profilbild

RSS 2.0