First day in Perth

Idag har satte jag på mig vandringsskorna och tog mig till den Botaniska trädgården. Dra mig baklänges vilka backar, fick min träning för tre månader framåt. Däremot var det värt de, otroligt fint. De har gjort en minnesplats uppe vid Kings Park "The State War Memorial Precinct" för de som dog under första världskriget 1914-1918. På Anzac Day den 25 april varje år samlas folk för att minnas deras hjältar kl 17.30 enligt Wikipedia.

Jag har gått vilse med googlemaps, jag har skoskav och gått i 90 graders backar, men jag har ätit en sallad #healthylifestyleJAO och klapp på axeln till mig som lyckades hålla mig borta från klädaffären i 17 timmar!

xoxo Gossip Girl



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin

Om

Min profilbild

RSS 2.0