Don't go breaking my heart.

Idag har jag faktiskt brytit ihop lite, jag börjar inse att de är snart dags att säga hejdå till mina två helt fantastiska, underbart fina nya vänner, och de känns. Skulle dom bott i Sverige hade dom lätt varit bland de bästa vännerna hemma så det suger att vi inte bor på samma ställe men samtidigt så vet jag att vi kommer hålla kontakten, jag och Laura har planer för sommaren som vi pratat om ett bra tag, men som vi faktiskt börjat diskutera nu. Så detta är lååångt ifrån slutet på våran resa, de gör mig bara ledsen att inte se dom på så länge, tårarna rinner en aning. Sen funderar vi tre på att göra en Europaresa nästa sommar, vem vet det kanske händer, skulle varit bra ballt! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin

Om

Min profilbild

RSS 2.0