Booooring.

Jag har faktiskt inget att göra om dagarna här i Melbourne, de är annat om man faktiskt bor här, men stannar man på något hostel bara är de bra svårt. Jag längtar hem, jag längtar tills jag får krama lilla hunden igen, min mor och far och umgås med min bror. 
Jag saknar Laura och Diane, Laura landade igår kväll hemma i Tyskland och hon är ganska glad för de! Min lilla tjockis, vi har sagt att vi ska ha gått ner alla kilon innan vi träffas igen, och jag vill träffa henne i sommar så de är la bara att köra på haha! 
Jag shoppar med mitt svenska kort numera, alla pengar på mitt australienska kort är slut, men guess what, jag har klarat mig 6 månader på mina egna pengar WOHOO! 
Nu sitter jag och tar mig en kaffe på Gloria Jean's, har köpt mig en kjol på H&M, har tre dagar kvar, imorgon ska jag på Football match och dagen efter kan de hända att jag ligger bakis som mamma tror, dagen efter ska jag checka ut klockan tio på morgonen, och efter de har jag INGEN BLEKASTE ANING vad jag ska göra, kanske går på bio under dagen haha! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin

Om

Min profilbild

RSS 2.0