Back in Melbourne.

Jag är tillbaka efter en vecka på Fiji på världens bästa ställe, Melbourne, har hunnit köpa mysbyxor, myströja, sjal och mössa, det är svinkallt och regnar men jag är faktiskt väldigt glad över att vara tillbaka. Imorgon ska jag ta en tram till svenska kyrkan och ta en kaffe, jag har otroligt nog nästan fort bort mitt sockersug efter en vecka på Fiji, ingen affär i närheten och godiset blev vattenmelon om något, förutom min fina kaka av Laura på min födelsedag men mer om det snart!

Jag ska uppdatera snart, berätta om dittan och dattan men nu ska jag borsta bissingarna och nana, började dricka vin vid 2 tiden idag och runt 6 var jag, Jo och Anna ganska runda om fötterna, så jag tog tramen tillbaka, gick till Woolies (Woolworth = supermarket = mataffär) och gick lös på onödiga saker som jag tyckte jag behövde i mitt tillstånd. Inget godis dock, sen gick jag och köpte mig ett 6pack chicken nuggets på Hungry Jacks, nu är jag dötrött efter en heldag med promenader, sov så gatt Mariellet!



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin

Om

Min profilbild

RSS 2.0